Verslag 3 - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Zoe Jane Connell - WaarBenJij.nu Verslag 3 - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Zoe Jane Connell - WaarBenJij.nu

Verslag 3

Door: zoe

Blijf op de hoogte en volg Zoe Jane

05 Augustus 2014 | Indonesië, Bandung

Hoi iedereen. Lang niks meer gepost en vooral genoten. Na de week lesgeven hebben we 3 dagen doorgebracht op een aantal eilanden: pramuka island en de andere naam weet ik niet meer. Het werk stelde wederom niks voor maar het was een leuke tijd mooi om te zien en heb in de zee gesnorkeld en koraalrif gezien daar. Hierna hadden we tien dagen vrij en zijn we naar Bali gegaan; super gaaf vooral veel scooter gereden, vulkaan bezocht strandjes gezien gewinkeld en ook op nusa dua fly fish gedaan.. kun je op youtube opzoeken.
Daarna een paar dagen in Yogjakarta doorgebracht en Prambanan en Boroburdur gezien. Zojuist weer in Jakarta aangekomen, om vanaf morgen tm 12e te werken.
zie fotos

• 05 Augustus 2014 - 12:14

Julie:

Zowel Prambanan als Boroburdur zien er heel indrukwekkend uit! Wat zijn die strandjes dat toch mooi, als uit een reisgids. Echt een vogeltje wat bij JOU past (al vind je het vasthouden doodeng)!! Geniet en veel plezier met het vrijwilligerswerk!

• 05 Augustus 2014 - 12:37

Yolanda:

Heel veel plezier nog! Leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt!!

• 05 Augustus 2014 - 12:51

Monique:

Super leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt. Gelukkig heb je het goed naar je zin. Al mis ik je wel! Geniet meisje, het is je gegund! Veel liefs xx

• 05 Augustus 2014 - 13:10

Lindsay:

Hee lieffie!

Wat ben ik blij dat het goed met je gaat en ook dat je het naar je zin hebt!!

Super leuke foto's!!!

Dikke kusss en geniet ze!!

Xxxxxxx

• 06 Augustus 2014 - 14:09

Birgit En Fam:

Hoi Zoetje, Mooi! Leuke foto's. Fijn dat je het naar je zin hebt, nog veel plezier.;-)