Verslag 2 - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Zoe Jane Connell - WaarBenJij.nu Verslag 2 - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Zoe Jane Connell - WaarBenJij.nu

Verslag 2

Door: Zoë

Blijf op de hoogte en volg Zoe Jane

15 Juli 2014 | Indonesië, Bandung

Hi everybody!

Enorm gave week gehad!! Afgelopen donderdag en vrijdag met alle Exchange Participants verbleven in een grote villa (25man) met zwembad erbij in Bandung. We hebben daar Kawah Putih bezocht (zie foto's).
Gisteren zijn we naar de dierentuin geweest en dat was echt enorm gaaf. Wederom zie foto's en video's (als ik ze kan uploaden, haha).
Afgelopen zondag hebben we de eerste meeeting gehad over het project en toen kwamen we erachter dat er niet echt een project is. Er zijn 9 werkdagen gepland in 6 weken............. En op bijna al die dagen is het maar een werkdag van 2 a 3 uur. Maar dat mag de pret niet drukken, de uitjes zijn geweldig en de uitjes die nog komen kijk ik heel erg naar uit!
Vandaag heb ik de eerste keer lesgegeven, ik was ingedeeld in een groep van 5 man. Ik ben enorm ziek geweest vannacht en gisteren dus ben wellicht wat witjes, maar in ieder geval: zie foto's!!!!!!!!!!!

HAPPY

• 15 Juli 2014 - 16:43

Tante BdeJ:

Dag Zoe,

Foto's uploaden is gelukt. Dat ziet er niet verkeerd uit.
    De dierentuin is zo te zien een geweldige ervaring geweest. Ik ben benieuwd naar je ervaring 'zwemmen met de dolfijnen'. Geen wonder dat je HAPPY bent.
    Jammer dat het vrijwilligersproject, waar je uiteindelijk de reis voor aan het maken bent, niet meer inhoud heeft. Mogelijk kunnen jullie met de groep vrijwilligers er zelf nog wat meer van maken. In ieder geval is het samenwerken met een groep vrijwilligers van verschillende nationaliteiten, het land, de mensen en de kinderen ervaringen die niemand je meer afneemt. Zit je nog steeds in hetzelfde gastgezin?
    Ben benieuwd naar je volgende reisverslagen, foto's en video's.
    Veel plezier en gezelligheid. Maak er wat moois van.

• 15 Juli 2014 - 16:56

Julie:

Geweldig! Wat een ervaring, zo dicht bij een olifant en zwemmen met dolfijnen. Maar weinig mensen die kunnen zeggen "dat heb ik ook ooit gedaan"! Hopelijk voel je je snel beter en kan je genieten van alles wat Indonesië te bieden heeft. Zorg goed voor jezelf en Jens en ik wensen je heel veel plezier toe!

• 15 Juli 2014 - 18:54

Birgit ( En De Mannen! ):

Hoi Zoë, leuk je zo te kunnen volgen! Idd jammer dat het project niet meer inhoud heeft, maar maak er iets van. Geniet verder, van al deze mooie ervaringen. 5 dikke knuffels van hier

• 21 Juli 2014 - 13:44

Ellen:

Leuk Zoet!
    Jammer van het project, maar des te meer tijd om het land te verkennen. Is natuurlijk zeker zo leuk :)